29 Mayıs 2011 Pazar

istek üzerine..



 Minik bir kuş o, minik kelebek, minik bir kalp,.. minik diye başlayan tamlamalar daha sürüp gidebilir bizim evin miniği için..Aslında onaltının içinde ama minikler hep minik kalıyorlar...Boy 170 cm'ye  yaklaşsa da  minik işte..

 Bugün bloğa girdi, son yazdıklarımı okudu, beğendiğini söyledi annesini mutlu etsin diye..Sonra da bizden neden bahsetmiyorsun dedi..Ben de ne yazayım deyince "beni anlat" dedi..İstek üzere ben de geçtim bilgisayarın karşısına..

 Biliyorum çok tehlikeli bir işe kalktım..Kırk tane kusur bulacak," neden öyle dedin, neden şunu yazdın, bunu yazdın" diye ama kendisi de ne yardan geçer ne serden..Elim mahkum başladım yazmaya..En çok ta "neden minik dedin, ben minik değilim" muhabbeti yapacak biliyorum..Haksız da sayılmaz ama ne kadar büyüse de benim miniğim olarak kalacak..

 Kendisi benim meleğim olur efendim..Gerek göbek adı olması gerek te bebeklikten bu yana olan mizacıyla bu isme layık olduğunu ispat etmiştir..Kolay geçen bebeklik döneminin ardından, aynı naiflikle geçen çocukluk ve şimdilerde biraz zorlayan ergenlik dönemindedir kendisi :)

" Bana ergen demeyin" diye başlayan cümleler, hata yaparken kendisi "ne yapayım ben ergenim" şeklinde sürüp gider..Renkleri, renkliliği çok sever..Resim yapmak hobisi olmakla kalmayıp, mesleki anlamda da değerlendirmeyi düşündüğü bir alan..İlkokuldan beri başlayan voleybol sevdası lisede okul takımına girmekle sürüyor..

 Aşırı sorumluluk duygusuna sahip olmasından dolayı herşeyi kendine dert etmede ustadır..Bunun yanı sıra,  herkesi çileden çıkaran esprileriyle de göz kırpar hayata..En büyük derdi herşeyi kendisinden önce yapan ablasıdır..Çoğunlukla onun yaptıklarını eleştirse de, en önemli hedefi kariyer olarak ablasını geçmektir..

 Onun  da bildiği üzere hafif bir kıskançlık kol gezmektedir kendisinde ..Aslında kendisini başarılarıyla bir çok kez  ispatlasa da , kardeşler arası genel durum onda da sirayet etmiştir..Yaş gereği yapacak bir şey bulunamamış, akışına bırakılmıştır...

 Merhamet, sevgi, tevazu kendisinin en belirgin özellikleri olup, çaresiz hissettiğinde ağlamalarıyla ünlüdür..Sinirlendiğinde hemen odasına girip kapıyı kilitleyip, bir kaç saat kendisiyle başbaşa kalır..Sonra süngüsü düşmüş bir şekilde aramıza katılır yine..

 Bir de onu etkileyen bir olay olduğunda ki, bu bir rüya da olabilir, hemen günlüğünün başına geçip yazmaya başlar..Ne yaptığını sorduğumdaysa " içimi döküyorum" diyerek, defterler doldurmaya devam eder..Bu tutkusu, yazmayı öğrendiğinden beri süregelir ve küçükken yazdıklarını okuyup, kahkalarla güler..

 En çok istediği İtalya' ya gitmek, orda kuzeniyle bol bol alışveriş yapmaktır..Şu sıralar; bu hafta kendisini bekleyen yedi dersin sınavına hazırlanmakta olup, kalp çarpıntılarıyla ders çalışmaktadır..Sınavlardan sonrasının hayaliyle, son enerjisini de ciddi boyutta harcayıp güzel bir tatili haketmiştir..

 Kendisinin sporcu olmasından kaynaklanan deli bir gücü vardır..Yakın zamanda tekvandoyla da ilgineceği haberinin alınca etrafındakilere bayağı bir korku salmıştır :) Hem bu kadar güçlü olup hem de adı gibi bir kalbi kendinde bulunduran meleğim seni çok seviyoruuuumm.

 Not :minik kuş beğenir de mutlu olur umarım..

                 

12 yorum:

  1. ne güzel anı olacak bu yazı... annenin gözünden bir zamanlar... :)
    Allah uzun ömürler versin,maşallah çok güzel, çok tatlı kızınız...

    YanıtlaSil
  2. hiç o yönden bakmamıştım haklısınız güzel bir anı olacak belge niteliğinde :)
    çok teşekkür ederim, amin tüm evlatlar için olsun..

    YanıtlaSil
  3. Anneler için kaç yaşına gelirse gelsin minik kuş olarak kalsada aslında çok güzel bir genç kız var karşımda.Maşallah,maşalahh.Ellerine sağlık çok güzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  4. Ayla kesinlikle öyle kalacak belli :)çok teşekkür ederimm..

    YanıtlaSil
  5. Bismillah ile...
    Meleğiniz bir hayli size benziyor. Rabbim dünya ve ebedini hayırlı kılsın. Spor olarak Aikido düşünmez mi acaba :) Önceki seçim zamanıma denk gelse ve bilsem bu sporu seçerdim. Ama başka sporu yaptığımdan ve 40'ı azıcık geçtiğimden şimdilik bu çok beğendiğim spora bulaşamadım. Bulaşmayanlara tavsiye ediyorum sadece :)
    Dua ile... by_sükut

    YanıtlaSil
  6. by_sükut; benzediği söylenir evet,güzel dualarınıza canı gönülden amin..aikido da olabilir bakalım, bir seçim yapacak kendisi..zaten yorumları sabırsızlıkla bekliyor kendisi okuyunca dikkate alacaktır tavsiyenizi :)

    YanıtlaSil
  7. bende serpil teyzesi olarak ,dilenebilecek tüm güzellikleri diliyorum güzel kızın için!!!
    Bahtı,yolu açık olsun,hep mutlu olsun,göz yaşları onun yanına hiç uğramasın,esprilerinın arkası hiç kesilmesin.
    anneyide böyle evlatlar yetiştirdiği için ve muhteşem yazıları için ayrıca tebrik ederim

    YanıtlaSil
  8. serpil teyzesi çoooook teşekkür ederiz temennilerine, güzel sözlerine..eh artık bu yorumu okuyunca kendisi de bi özel arayıp teşekkür eder herhalde :)

    YanıtlaSil
  9. ya yerim onu ben, Maaşallah, nasıl güzel bir şeysin, annesine benziyor gibime geldi:)

    YanıtlaSil
  10. Aslıcım bana benzediği söyleniyor yıllardır aynaya bakıp dururuz ama ben hala benzetemedim :)
    çok teşekkürler ablası yorum bekleyip duruyor zaten :)

    YanıtlaSil
  11. ''yıllardır aynaya bakıp dururuz ama ben hala benzetemedim''
    Sorun aynada :)... by_sükut

    YanıtlaSil
  12. by_sükut; sevindim öyle olmasına :)

    YanıtlaSil

Eğer paylaştıklarım sizde bazı sorular, cevaplar ya da duygular oluşturuyorsa ve onları benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum..
Şimdiden teşekkürler..