10 Mart 2011 Perşembe

boşverdim..

Boş verdim, akışına bıraktım her şeyi..Denizde akıntıya kapılıp giden bir cisim gibi , ne yöne gideceğimi bilmeden ve merak etmeden bıraktım kendimi hayaller alemine..İster her şeyin mükemmelin ötesinde olduğu bir yere gider, isterse kimsenin uğramak istemeyeceği kadar kötü bir yere...



Ne sandınız kendimi bıraktığımı mı? Yo hayır kendimi bırakmam tabi ki, hayatımın akışına elimden geldiğince yön vermeye çalışırım..Bana bahşedilmiş bu ömrü o kadar kolay harcayamam, harcamamalıyım..Hayallerimi özgür bırakmamın sebebi bakalım ne çılgınlıklar yapacak? Hangi mevzilerde dolanacak?Belki bana bir ufuk açacak, ya da beni hangi girdabın içinde savuracak?..

Neden mi bıraktım hayallerimi başıboş? Neden mi boş verdim? Hayatımda tam manasıyla bana ait başka bir şey olmadığı için mi?..Kimseye hesap vermeden , kim ne der diye düşünmeden, sonuçları için hiçbir fatura ödemeyeceğim için olabilir belki..Yaşamda hiç bir şey basit değil, söylediğin her sözün , yaptığın her eylemin bir geri dönüşü var..Eğer yapıyorsan sonuçlarına katlanacaksın..

Kim bilir belki  bıkkınlık bu yolculuğa çıkardı beni..Düşünerek konuş, sabaha kadar bekle öyle karar ver, her yerde her şey söylenmez , empati kur, herkesi anla, anlayış göster..Önce yutkun sonra söyle..Gerekirse bir kez daha yutkun , yada sus boş ver söyleme...

Sabır taşın çatlasın, her türlü hoşgör, sevimli ol, uzaklaştırma kendinden, cici kız ol ya da iyi adam desinler ve türevleri..Yani hep başkaları;  e hani ben, benim hislerim, sinir sitemim hani, ben de insanım değil mi? Yeter dedim ve bıraktım kendimi hayaller alemine..Karışan yok , görüşen yok orda...Rejisör de benim yönetmen de..İster başrol oynarım ister yan rol..

Kim bilir; belki hayallerimi bile özgür bırakmak hoşuma gitmez..Alışmışım ne de olsa kontrol mekanizmasına..Öyle bir başkası gelmesin aklınıza, kendi teftişim kadar ağır olmaz hiçbir müfettişin denetimi..Bakalım; eğer hayallerimi azat edebilirsem gerçeklerim de özgür kalır belki..

 Denemeden bilemem ama değil mi?

2 yorum:

  1. Arkadaşım karamsarlaşmış mı? Geçecek ama ben biliyorum, bazen bu da yaşanıyor ki; yeniden umutla dolduğunda insan tadını çıkarabilsin.

    YanıtlaSil
  2. biliyor musun Aslı hep sevgi pıtırcığı olmak sıkıcı :)
    haklısın tadını çıkarmaya belki de az kaldı..

    YanıtlaSil

Eğer paylaştıklarım sizde bazı sorular, cevaplar ya da duygular oluşturuyorsa ve onları benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum..
Şimdiden teşekkürler..