27 Şubat 2011 Pazar

soğuk bir cumartesi..

Dünün aksine bugün öyle harika başlamadı günüm..Evet hava buz gibiydi, benim mevsimimdi, uykumu da almıştım..Sıcacık evimde, çayım elimde , gazetem önümde, keyfimin yerinde olması gerekti aslında..Ama değildi yani keyifsiz de değildim, ne öyle ne böyle iştee..

Kahvaltı faslı, hızla bir toparlama, mailler, blog ziyaretleri, okunacaklar derken, meleğimi spora götürdüm..Onun antrenmanını izledim..Devamsızlığından dolayı hocası biraz  sitem etti..Sanırım biraz  onun etkisiyle biraz da sorumluluk konusundaki hassasiyetim yüzünden içim sıkıldı..


Sonra yaşam Pınar'ıma uğradım, tam onunla ve masal kentimizin Dicle'siyle keyifli bir akşama merhaba derken; ablam, abim ve iki yeğenimin geldiğini duyarak eve indim..Uzun sohbetler ve biraz tv izledikten sonra onları uğurladım..

Şu an iyiyim, anladım ki eğer canınız bir konuda sıkıldıysa hemen ortam  değiştirin..Canınızı sıkan konunun kahramanlarından biraz uzak kalın ve aklınızdan çıkarın..Bana iyi geldi tecrübeyle sabittir..Hiç planladığım gibi bir gün geçirmedim ama akşamı ve gecesi güzel oldu..

Demek ki çok şartlamamak gerek bazen planların tersine dönmesi bile hoşunuza gidebilir..Bugün benim öyle oldu, iyiki de oldu..Bakalım yarın nasıl geçecek haftasonuna vedamız nasıl olacak? Biliyorum ki hava buz gibi olacak yine...

Herşeye rağmen,

Soğuk bir havada sıcacık bir pazar umuduyla..

                                           

4 yorum:

  1. Benzer durumlar, şimdi okudum :) Yaşam Pınarı da yazsa da okusak diye baskı yapmış olmak istemem ama özledim be.

    YanıtlaSil
  2. haklısın bence de yazmalı yaşam pınarım ama sanırım şu an biriktiriyor :)
    belki özlenmek için ara vermiştir:)

    YanıtlaSil
  3. Aslı, seni içime sokasım geldi inan :)

    YanıtlaSil

Eğer paylaştıklarım sizde bazı sorular, cevaplar ya da duygular oluşturuyorsa ve onları benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum..
Şimdiden teşekkürler..