11 Şubat 2011 Cuma

Aşk Tesadüfleri Sever..

Çok kişi izledi, çok kişi yorum yaptı bu film için..Bir çok yaştan izleyicinin fikrini öğrenme şansım oldu..Giderken iyi bir şeyler izleyeceğimi düşünüyordum , ama aklımın bir köşesinde de hüsran olma düşüncesi vardı..Derken film başladı , ara , sonra ikinci bölüm..Bayıldımmm..Çok beğendim..

Elbette sinema eleştirmenleri gibi eleştiremem..Herkes kendi yüreğiyle izler filmi, senaristin yazdığı, yönetmenin çektiği bir kenarda kalır.Artık seyredenindir film..Bir de o anlatır, onun yüreğinden neler koparttıysa, ya da neler kattıysa, alıp bişeyler götürdüyse, kanattıysa, ağlattıysa, güldürdüyse...

Gerçekçi ya da değil , taklit veya alıntı, kurgu veya yaşanmış, ben ne hissettiğime bakarım...Belçim Bilgin çok şirin ve doğaldı, Mehmet Günsür sempatik ve bir o kadar da duygusaldı. Çok ağlayanlar vardı, çıktığımızda kan çanağı olmuştu gözler..Gözlerim doldu benim de, tutmasam ben de ağlardım...Tamam gerçekte olmayacak kadar tesadüflerle doluydu..Ama zaten gerçek olduğunu kimse söylemedi ki....

Özetle ben tavsiye ediyorum..İzlenmeye değer tesadüfler..İpucu vermek istemiyorum, izlemeyenler olabileceği için..Bence gecikmeyin en geç bu hafta sonu izleyin..

İYİ SEYİRLER..
not: müzikler de nefisti..

3 yorum:

  1. bir türlü izleyemedim sanırım evde DVD'den seyredebileceğim bu gidişle ; tüm yorumlar seninkisi gibi demek ki gerçekten güzel bir film..

    YanıtlaSil
  2. bir aşk bir filmi değil...dramın içine saklamışlar aşkı..evde izlerken ben filme kaptıramıyorum kendimi..senin böyle bir sorunun yoksa neden olmasın..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Eşsiz harika bir film ,müziklerde ise Ozan Çolakoğlu döktürmüş

    YanıtlaSil

Eğer paylaştıklarım sizde bazı sorular, cevaplar ya da duygular oluşturuyorsa ve onları benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum..
Şimdiden teşekkürler..