2 Eylül 2011 Cuma

asıl şimdi bayram..



Tatil kimileri için bitti, kimileri için devam ediyor, bayram, bayram şekeri, misafir, tatlı, aile saadeti muhabbetleri  daha çok sürer..Ben de bayramı kentimin yazlık bir beldesinde ailesiyle geçirenlerdenim.Detaylarına girmeden çok güzel geçtiğini söyleyebilirim..

Benim için en detay barındıran kısmı ise yazın bitişi..Yeni dizilerle yayına girmeye hazırlanan televizyon kanalları kadar mutluyum şimdi..Evet sezon açılıyor benim için kısa bir süre sonra..Kış sezonu..

Kendimi iyi, motivasyonu yüksek, enerjik, aktif  ve yoğun bir sezonun öncesinde, mutlu, umutlu, harika hissediyorum..Bir hafta, bilemediniz on gün sonra sahalardayım..Günlerce antrenman yapıp maça çıkacak futbolcular gibi madden, manen hazırım..

İtiraf ediyorum, şikayet edip, söylendiğim kadar da sıkıcı geçmedi yaz..Ve tam da istediğim gibi çabucak geçti..Geride bıraktığım yazların içinde belki de en çabuk geçeni, belki de en son olduğu için en aklımda kalanı..

Sonuç olarak şimdi ben mevsimlerin en hüzünlüsünde mutlanmaya, ardından gelecek mevsimlerin en safında coşmaya  hazırım..Üzgünüm yaz severler ama sıra ben de, benim gibi güz severlerde, kış severlerde...

Kış sever derken yazın son günlerinin de keyfini çıkarmayacağım anlamına gelmiyor tabi..Kaçma planımız var Bodrum'a doğru..Olmazsa kentimin güzel yerleri bizi bekler..Boğaz' da dostlarla buluşmalar, arkadaşlarla keşfetmeler yeni yerleri..

Yani bana asıl şimdi BAYRAM :)

8 yorum:

  1. ben her mevsimi seviyorum, yani deliyim sanırım:D

    YanıtlaSil
  2. HerbiRenk, aslında her mevsim başka güzel normal olan sensin yani :)
    ama yine de benim mevsimim var sahiplendiğim, aralık ayında doğmamdır belki de sebebi..

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir yazı.. Yazın enerji depoluyoruz.. Kışın da aktif oluyoruz..

    YanıtlaSil
  4. Profösör, bendeki kış özlemi biraz da..

    YanıtlaSil
  5. bende sonbahar çocuğuyum :))

    YanıtlaSil
  6. HerbiRenk, sonbahar ne güzel ne güzel ne güzeeeel bir mevsim :)

    YanıtlaSil
  7. ben şimdi anladım o yorumun nedenini, bir sonbahar aşığı var karşımda :)

    ne güzel o zaman, bol keyifli bi mevsim olsun :)

    YanıtlaSil
  8. suvebeyaz :) evet işte böyle..
    çook teşekkür ederim, dilerim öyle olur..

    YanıtlaSil

Eğer paylaştıklarım sizde bazı sorular, cevaplar ya da duygular oluşturuyorsa ve onları benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum..
Şimdiden teşekkürler..