8 Ağustos 2011 Pazartesi

günce modu

Saat 05:25 ben yine huzurlarınızdayım..Ama bu kez çok uykum var.Cin gibi değilim yani..Bir iki cümle de olsa bir post hazırlayayım dedim..Gün aynı şekilde başladı..Bol uyku, bol dinlenme..Saat dört civarı iki güzel teklif geldi..

Birisini değerlendirdik doğal olarak..Marmara Ereğlisi' ne gittik ablamızın yazlığına..Yol bomboştu, keyifli bir yolculuk oldu yaklaşık on beş dakikalık da olsa..Deniz manzarasına hayran olduğumu bir kere daha anladım..Deniz hayat bence..İçim  açıldı yol boyunca, huzur doldum..Dalganın köpürmesiyle oluşan harika görüntüler eşliğinde vardık..

Yine güzel bir aile saadeti yaşadık..Uzun zamandır görüşülmediği için çok keyif aldık..Yarının iş günü olması dolasıyla 01:00' da kalktık..Şu an herkes uyudu..Ben de uzatmaları oynuyorum..Bu arada hani şurda bahsetmiştim ya benim yaz arkadaşımdan..Kendisinden aldığım izinle şimdi fotoğrafını paylaşacağım sizlerle..

Gözlerim kapanmak üzere, direnmenin manası yok..El ayak çekilmiş zaten..İnsanlar kim bilir kaçıncı uykusunda, ben şimdiden sonra yatacağım..İyi sabahlar  size..Gün gülümsesin, şans gülsün hepimize..

Bu da sözünü ettiğim, örnek insan benim doksan yaşındaki muhteşem arkadaşım..


sevgiler..

10 yorum:

  1. maaşallah, hiç doksan yaşında görnmüyor:)

    YanıtlaSil
  2. sıradışı bir yazı..
    sıradışı bir arkadaşlık ve doğal bir yaşam.
    tebrik

    YanıtlaSil
  3. en çok da yolların boşluğuna anlam veremiyorum :) bu arada muhteşem arkadaşınız gerçekten muhteşemmiş :)

    YanıtlaSil
  4. HerbiRenk, maşallah gerçekten ya bir de onun yaşam sevincini, gayretini, nezaketini görseniz olağanüstü..

    YanıtlaSil
  5. akblog, yazı demeye bin şahit ister zaten :) teşekkür ederim arkadaşlığım şahane ama daha doğrusu arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  6. HayalMeyal, yollar şahane gerçekten tadını çıkaralım :)
    muhteşeme laf yok zaten..

    YanıtlaSil
  7. cidden yaşını göstermeyen çok tatlı bi arkadaşın var :)

    YanıtlaSil
  8. Mia Wallace, sadece görüntüsüyle değil hiçbir yönüyle yaşını göstermiyor tatlı arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  9. Paylaşımlarınızdan mutlu oluyoruz..

    YanıtlaSil
  10. profösör, ne güzel :) teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Eğer paylaştıklarım sizde bazı sorular, cevaplar ya da duygular oluşturuyorsa ve onları benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum..
Şimdiden teşekkürler..