15 Ocak 2011 Cumartesi

teşekkür..

Bir haftalık hastalık döneminden sonra bugün dışarı çıktım..Aydınlık, güzel bir kış günüydü , soğuktu ama üşütmüyordu.İstanbul  trafiğinden beklenmeyecek kadar keyifli bir yolculuktan sonra gidilen dost meclisinde içilen çaylar , kahveler, güncel konular, dedikodular, sıcacık kahkahalarla  birleşti..Terapi gibi geldi yirmi beş yıllık dostlarla buluşmak..Dertleri , kederleri bir kenara koyup sadece anın keyfini çıkarmak.

Yeşilin tonlarının mevcut olduğu bahçelerin arasından geçerken, bitkilerin de nefes aldığını hissettim..Nefes aldım..Şükür ettiklerini hissettim..Ben de aldığım nefes için şükür ettim..Tek tek baktım bahçelere hepsi farklı bir bahçıvanın ya  da  peyzaj mimarının elinden çıkmış gibiydi...Ya  kış bahçeleri;  salon  bitkileri özenle seçilmiş, açık renk bahçe mobilyalarıyla  dizayn edilmiş, kimilerinde çocuklar için salıncak, kimilerinde spor aletleri…

Böyle güzel geçen bir öğleden sonra aynı güzellikte bir akşam trafiği..Sanki başka bir kentteymişim gibi stressiz bir gün..Kızlarla buluşma biraz sohbet ve dizi keyfi…İçilen salepler, cumartesi  için yapılan planlar..

Hayır bitmedi bu akşamının dayanılmaz hafifliği..Gecenin geç saatlerine kadar süren komşuculuk oyunu,  derin  konulara dalma, felsefe yapma, abla nasihatleri..Gelmeyen uyku ve bu güzel anların kaleme alınışı..

Bir kere daha teşekkür etmeliyim dedim yaradana..Önce kavuştuğum sağlığım için sonra bu güzelliklerin içinde olduğum  için..Ve yine teşekkür  etmeliyim, içinde olduğum güzellikleri görmemi sağladığı  için..Ve daha güzel bir hafta sonu olsun hepimiz için…

                

4 yorum:

  1. İçim açıldı okurken yazdıklarını. Hastalık geçmiş olsun.
    Bir çay içmek istedim ve hatta annemle yapacağım şimdi, senin için de bir yudum.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkü ederimm
    çoooook mutlu oldum okumuş olmana ve yorumuna..
    çay keyfi harika ,afiyet olsun size..benim için alacağın o yudum ,sağlık versin mutluluk versin anne kız ikinize..

    YanıtlaSil
  3. GÜZELLİKİM, 25 YAŞIMIN EN GÜZEL KOMŞUCULUK OYUNU ;)
    İYİKİ VARSIN, HASTAYKEN BİLE TATLISIN AMA HEP İYİ OL..
    SEVİYORUM SENİ

    YanıtlaSil
  4. bitmez bizim komşuculuk oyunumuz..
    e tabi sen bizi bırakıp gidene kadar:)
    neyse canım seni everene kadar devam ederiz biz de..teşekkür ederim cicim ben de yaşam pınarımı seviyorum..

    YanıtlaSil

Eğer paylaştıklarım sizde bazı sorular, cevaplar ya da duygular oluşturuyorsa ve onları benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum..
Şimdiden teşekkürler..